POVO 6: Mistři improvizace aneb tlačítko na kreativitu

Tato část se nedala příliš zapsat, to se muselo zažít. Michal Procházka a Michal Maxa, skvělá a sehraná dvojka improvizátorů z Hrajdivadlo.cz. Kluci dělají kurzy imporvizace či školí ve firmách komunikaci či jak vymyslet nový produkt za 5 dní.

Co bylo na POVO 6: Larisa, pravda a proč se jít podívat do Hospicu

Další akce? Podnikej Odolně 7: Jak překonat sám sebe?

Michal začínal v Atlasu vycepoval ho tam Pavel Sodomka, hledali tlačítko na kreativitu. Pavel Sodomka zkončil= Michala vyhodili ho hned po něm. Začal podnikat – měl všechny předpoklady uspět – znalosti, zkušenosti, energii. Nevyšlo to, nebylo tam srdce! Úspěch přišel až s Hrejdivadlo, kterým Michal s Milošem žijí.

Miloš Maxa v akci – tahle část bavila účastníky nejvíc – zábava, výstup z komfortní zóny, překvapení ze schopnosti vlastní nečekané kreativity….

Sprint- jak vyvíjet nové produkty/služby – během 5-ti dnů

1) Co jdu vymýšlet? Nejzásadnější. Love brand – jaká by měla být značka?

2) Cílovka – persony (kdo to bude používat)

– utahaný manžel, matka se 3mi dětmi

Padouch – nespokojený, co ho pálí?

Hrdina – vyřeší to

Edison – počet pokusů , bratři Wrightové (805x narazili čumákem do země)

Dělat chyby/mít neúspěchy na začátku je v pořádku – jen je dělat co nejlevnějši a nejrychleji

Ze školství to máme trochu jinak – udělat chyby je pro nás panika.

3) Už to někdo vymyslel? Okopírovat (jako příroda a Číňani)

Ještě ne? Bude to drsný ale jdu do toho.

Vyzkoušejte 10 věcí, 1 vyjde a ta je správně.

Antiproblém? Jak odradit zákazníky:

Jak to udělat, aby zákazníka byl úplně znechucen, zpruzen….

4) Řídit se srdcem

– prototyp,

– pretotip – řeší, jeslti to někdo fakt chce – najít co nejrychleji a co nejlevněji

Nespreso – vyrobili nefunkční maketu, a sledovali, jak reagují lidi na to, že jim z toho vyleze kafe.

„Zabíjení miminek“ – u brainstormingu nesmí být kritika – zabije to všechnu kreativitu a odvahu

Když je emoční odezva – hledat esenci!

Dnes funguje tzv. kreativní terorismus – obrovský tlak na novinky, které ale k mnohokrát k ničemu nejsou, naopak.

Co zaujalo účastníky?

  • Myšlenka na pravdu.
  • Propojení příběhů.
  • Uvědomění si hodnot.

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail