#2: Jak zvednout tržby o 124 %? Zeerejte se Zeeratem.

Budete zírat, co dokáže Zeerat, aneb jak zjistit, proč zákazníci u vás nenakupují. Jak se startuje start-up? Co udělali jinak a lépe, aby prorazili? Co jim řeklo kalifornské slunce? Jak získali velká jména jako Kolonial.cz  či Rohlik.cz? O tom se s námi podělil CEO firmy Zeerat, pan Michael Repetný, rodák z Dolínku!

Druhý host na pátém setkání Podnikej Odolně 26.1.2017: Jak z dobrého udělat skvělé.

Jak se setkání líbilo – přečtěte si vyjádření účastníků. Video brzy.

„Budeš mít plné kapsy. Ať už peněz nebo zkušeností.“

kamarád Míra…a asi ještě někdo moudřejší

Necenzurovaná verze cesty za 15milionovou investicí od zakladatele Avastu, aneb jak to bylo doopravdy. Bylo to natolik poutavé, že se radši podívejte na VIDEO (již brzy).

Jak to vzniklo?

Láska k počítačům v raném mládí, začínal matce dělat web na second-hand plus optimalizaci pro vyhledávače (SEO) ve 13 letech, začal se učit webovou analytiku. Časem to však stálo peníze a přestávaly chodit objednávky. Co s tím? To musíme zjistit. Když se opět zvedly tržby, doporučil ho otec do jejich firmy. A zase, zvedly se tržby! Vydělal si prvních 15 tis. – utratil to jak se na správného teenagera sluší a patří – na hry!

Aby nebyla nuda, odjel do Ameriky prodávat knížky. Ne však do obchodu, ale hezky pěkně ode dveří ke dveřím. Hned první den na něj vytáhl týpek zbraň, jako že se tam už nemá ukazovat… Někteří další zase buď mluvili spíš španělsky než anglicky, jiní zase byli chudí, že ho zvali na jídlo, ale peníze na knížky, to nemáme….Tvrdá zkušenost, dobrá zkušenost…

Ale zpět k webům.

„Vůbec jsme neuvažovali, že budeme někdy potřebovat investory…“

Plné kapsy?

Plné kapsy? Zatím hlavně těch zkušeností!

Jak se to rozbilo?

S obchodním partnerem se časem přestali shodovat v důležitých věcech. Rozhodli se pro rozchod. Bolelo to skoro víc než v manželství. Odcházející partner chtěl vyplatit, stav objednávek: za 10.000, chtěl 1 mil. Byli švorc….

Časem přišli investoři, první přinesl 2 mil, další, Avast 0,5 mil. USD!

Vždycky existuje cesta!

V čem se odlišují?

Zjistí magické momenty (detekují, proč zákazník odešel bez nákupu).

„Jdeme do akce trochu po hlavě. Např. vila na vinohradech – 50 lidí, pak teprve jsme začali řešit projekt, jak to budeme platit, spustili jsme coworking…“

Čím oslovili investora?

Líbil se mu jejich tým, jehož jádro funguje už 13 let. Neřešil žádný business plán.

Co udělat, když mi web negeneruje klienty?

Zavolat si poslední zákazníky a zeptat se jich, proč nakoupili, co ho přimělo ke koupi.

Zjistěte, kdo jsou vaši návštěvníci a co dělají na vašem webu!

Proč to nefunguje?

Proč to nefunguje?

100 návštěv a jen 2 koupili?

100 návštěv a jen 2 koupili? Není to divné?

Nejčastější chyby?

Nejčastější chyby?

Co se změní, když uděláte co máte? Porostou tržby!

Co se změní, když uděláte co máte? Porostou tržby!

Kam až to dotáhnout?

Aby nás využilo 1.000.000 web. stránek, pak budeme vědět, že to funguje a má to světový úspěch.

Co je rozhýbalo?

Czech Invest Akcelerátor – cesta do USA na 5 měs.

Rychle se sbalit a hurá do USA za zkušenostmi!

Rychle se sbalit a hurá do USA za zkušenostmi!

Držíme mladým borcům ze Zeeratu palce, nebály se vyrazit pro inspiraci, fakta, tvrdou realitu, know-how do světa a pomalu sklízí ovoce…

Zapsal a komentoval: Jaroslav Gall

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Napsat komentář